Telefonie / communicatie

Wij leveren een communicatieplatform dat voor verschillende disciplines gebruikt kan worden. Een platform dat ingezet kan worden voor thuiszorg, intramurale zorg en voor de kantooromgeving.

Deze oplossing kan worden gebruikt voor alle communicatie aspecten en kan primair ingezet worden voor het routeren van oproepen naar aangemelde medewerkers. Met behulp van dit communicatieplatform kan de bereikbaarheid van de medewerkers en/of teams op vele manieren geconfigureerd worden.

Traditionele telefoons, apps op mobiele devices en PC telefoons worden ondersteund. Het is gebaseerd op moderne technologie, open standaarden en biedt rijke functionaliteit die onder andere voor de zorg is ontwikkeld

  • Alle aangeboden communicatiefuncties worden geïntegreerd in één systeem. Het systeem is in staat spraak, alarmen en beeld te routeren via vrijwel oneindige scenario’s.
  • Het systeem is gebaseerd op moderne en open (IP) standaarden waardoor integratie van bestaande zorgcommunicatie-apparatuur te realiseren is.
  • Beheer en exploitatie is door integratie van verschillende zorgcommunicatie substantieel goedkoper en eenvoudiger dan traditionele zorgsystemen.
  • Alle functies die voor de zorgverleners relevant zijn, kunnen via één toestel/apparaat aangeboden worden.

De hosted VoIP heeft enkele zeer sterke punten:

  • Functioneel compleet
    Het is een platform dat standaard alle vormen van communicatie in zich herbergt. Een organisatie hoeft niet alles te gebruiken. Indien in de toekomst nieuwe functies gevraagd worden (denk aan beeldcommunicatie, intramurale zorgondersteuning) zijn deze zonder extra investeringen te activeren op het systeem.
  • Open standaarden
    Het communicatieplatform is gebaseerd op open standaarden zoals SIP en XML. Daardoor zijn klanten met hun randapparatuur als alarmsystemen en telefoons nooit afhankelijk van één leverancier. Dat geeft de klant maximale keuzevrijheid. Nu en in de toekomst.
  • Kennis en support dichtbij
    Alle ontwikkeling en support is in Nederland en gebruikers profiteren daarvan. Samen met onze klanten spelen we sneller in op nieuwe wensen zoals zorgcommunicatie met beeld of extramurale zorg en ook maken we samen met gebruikers onze oplossingen
  • Altijd beschikbaar
    Het communicatieplatform wordt redundant aangeboden en onze service organisatie is 24/7 beschikbaar om systemen pro actief te monitoren en storingen op te lossen. Dat resulteert in gegarandeerde hoge beschikbaarheid en duidelijke service levels.
  • Lagere exploitatiekosten
    De oplossingen zijn niet alleen functioneel compleet, ook in exploitatie zijn onze systemen aantrekkelijk. Het eenvoudig beheer en het feit dat niet voor iedere functionele uitbreiding nieuwe licenties aangeschaft hoeven te worden (vrijwel alle opties zijn standaard beschikbaar) dragen hieraan bij.