Vervangen verdeelkast HKL
Voor zorgorganisatie Cordaan op de woonlocatie Polderweg hebben wij het bestaande intercomsysteem vervangen, omdat het zwaar verouderd was.
Joost Huider werkt al 23 jaar bij Lindeman is begonnen in de handel en de kluizen. Iets wat Lindeman al sinds oprichting doet én een groot deel van Joost zijn werk. Hij is namelijk de helpdesk van alle klanten binnen Europa. Als er een storing wordt gemeld, neemt hij de storing op, brengt hij de storing zo goed mogelijk in kaart en zorgt ervoor dat er een monteur mét de juiste onderdelen op locatie de storing oplost.
Daarnaast is Joost KAM-coördinator bij Lindeman. “Dat staat voor kwaliteit, arbo en milieu. Dat houdt in dat ik mij bezighoud met de diverse audits van DEKRA die Lindeman jaarlijks heeft, voor zowel de afdeling paneelbouw als technische systemen. Maar dat niet alleen, gedurende het jaar moeten deze processen allemaal bewaakt worden. Daarvoor brainstorm ik maandelijks om die processen te verbeteren. En als ik dan nog tijd over heb, ondersteun ik de afdeling paneelbouw door kasten te ontwerpen en te calculeren. Het is nooit saai!”
Over de werkdagen van Joost is hij duidelijk: “De afwisseling is leuk! Ik ben de hele dag met verschillende werkzaamheden bezig waar veel denkwerk voor nodig is. Uiteindelijk is voor al mijn taken het meest belangrijk dat de klant tevreden is met een passende oplossing. En, ook de waardering die ik krijg is prettig. Zo ben ik inmiddels aanspreekpunt voor de klanten en service partners in Europa en komen alle storingen bij ons binnen. Daarnaast is het zijn van KAM-coördinator ook een bijzondere taak binnen het bedrijf. Ik vind het iedere keer weer een uitdaging om samen te werken met de inspecteurs van DEKRA.”
Tot slot is werken bij Lindeman leuk, vanwege het hechte team. “Ook al zijn we verdubbeld in medewerkers ten opzichte van 20 jaar geleden, het is en blijft een ‘klein’ bedrijf waar iedereen elkaar kent. En, dat is heel prettig!”
Met de cash management-oplossing van Lindeman is het mogelijk contant geld te optimaliseren, te registreren en op te slaan in een genormeerde kluis. Lindeman is één van de weinige bedrijven die samenwerkt met het gerenommeerde Tidel uit Amerika. Tidel heeft het breedste en meest uitgebreide portfolio van oplossingen voor geldautomatisering ontwikkeld, waaronder slimme kluizen, die allemaal het volledige spectrum van contant geldomgevingen in de detailhandel optimaliseren.
Voor zorgorganisatie Cordaan op de woonlocatie Polderweg hebben wij het bestaande intercomsysteem vervangen, omdat het zwaar verouderd was.
Mariëlle is de spil in ons web. Zij verzorgt namelijk alle administratieve taken rondom de werkzaamheden van zowel afdeling de paneelbouw als technische systemen.
Voor zorgorganisatie Cordaan op de woonlocatie Polderweg hebben wij het bestaande intercomsysteem vervangen, omdat het zwaar verouderd was.
Tienlingstraat 11 – 13 A-B
1507 DJ Zaandam
020-5121100
info@lindemanbv.nl
BTW nummer: NL001627508B01
IBAN: NL40RABO0324655037
G-rekeningnr.: NL05RABO0991444434
KvK nummer: 33121887